زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

بررسی آثار «فرهاد حسن‌زاده» در «کتاب فرهنگ» رادیو

  • کد خبر: ۱۳۸۰۵۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
بررسی آثار «فرهاد حسن‌زاده» در «کتاب فرهنگ» رادیو
امشب برنامه«کتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ، به بررسی آثار کودک و نوجوان «فرهاد حسن‌زاده» نویسنده و طنزپرداز کشورمان می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این‌برنامه که به بررسی آثار فرهاد حسن‌زاده اختصاص دارد ضمن معرفی آثار و نیز نگاه این نویسنده باسابقه به ادبیات کودک و نوجوان وضعیت نشر در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرد.

رسول تبیک و امین خرمی کارشناسان این برنامه هستند که میزبانی از فرهاد حسن زاده را برعهده دارند.

فرهاد حسن زاده نویسنده و طنزپرداز کشورمان است که به دلیل نوشتن کتاب‌هایی مانند «هستی» و «زیبا صدایم کن» در ایران و در سراسر جهان شناخته می‌شود. او یکی از نویسندگان ادبیات کودکان و نوجوانان است که موفق به دریافت لوح افتخار از دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) شده است.

وی یکی از اعضای هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان (نویسک) است. کتاب‌های فرهاد حسن زاده بار‌ها برای جشنواره‌های داخلی و خارجی نامزد شده و جایزه گرفته‌اند. آثار او همچنین به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند. فرهاد حسن‌زاده از سوی نهاد‌های مختلفی مانند شورای کتاب کودک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال‌های مختلف به عنوان نامزد ایران برای جایزه جهانی آسترید لیندگرن ـ یکی از جوایز معتبر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان ـ معرفی شده است.

این برنامه به صورت زنده ساعت ۲۰ از رادیو فرهنگ روی موج FM ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->